Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Zamość

Logo - Urząd Gminy Zamość

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
WÓJT GMINY ZAMOŚĆ ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w wydziale planowania przestrzennego i ochrony środowiska Urzędu Gminy Zamość
Data utworzenia
2021-01-18
Opis

Zamość, dnia 09 lutego 2021r.

 

Informacja

o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

 

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
  2. Stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki nieruchomościami
  3. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia nie została wybrana żadna kandydatura.
  4. Uzasadnienie dokonanego wyboru.

W ocenie Komisji kandydaci, którzy przystąpili do naboru nie spełnili wszystkich oczekiwań do prawidłowego realizowania zadań na ww. stanowisku pracy.

 

 

                                                                                                                                   Wójt Gminy Zamość

                                                                                                                                      Ryszard Gliwiński

______________________________________________________________

LISTA KANDYDATÓW

 

spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji złożonych ofert do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowano:

 

  1. Panią Justynę Bodys zam. Zamość
  2. Panią Martę Korszla zam. Krasnystaw
  3. Pana Roberta Wąsiewicz zam. Zamość

 

  1. osoby spełniły wymagania określone w ogłoszeniu.

Zamość, dnia 03 lutego 2021r.

 

 

                                                                                                        Wójt

                                                                                                Ryszard Gliwiński

 

____________________________________________________________________

                                                              WÓJT GMINY ZAMOŚĆ

OGŁASZA  NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I OCHRONY ŚRODOWISKA Urzędu Gminy Zamość

 

  1. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Zamość,  ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość

  1. Określenie stanowiska pracy

Stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych  w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy  z dnia 21  listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ),

2) wykształcenie wyższe,

3)  roczny staż pracy w administracji samorządowej,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) brak skazania  prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane                            z  oskarżenia     publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) nieposzlakowana opinia,

7) wymagana wiedza z zakresu:

a)znajomości zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów prawa  z nim  związanych oraz przepisów prawa związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy, w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy o gospodarce nieruchomościami

- ustawy kodeks postępowania administracyjnego

- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,

- ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego

- ustawa o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,

- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

- ustawy o dostępie do informacji publicznej,

  1. b) umiejętności czytania map i orientacji w terenie.

 

Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność korzystania z przepisów prawa,

2) umiejętność    obsługi   komputera  w  zakresie  MS  Office, Word, Exel,, umiejętność obsługi  urządzeń biurowych, korzystania z informacji  dostępnych na stronach    internetowych prowadzonych przez gminę Zamość i powiat Zamojski związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy,

3) wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność,

    kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętność pracy

   w zespole, rzeczowość, komunikatywność,

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

1) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, nabyciem, oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy           o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, uchwały Rady w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż         3 lata, a w szczególności:

  1. a) zlecanie biegłym dokonywania wycen nieruchomości,
  2. b) podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach zbycia nieruchomości,
  3. c) przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości,
  4. d) opracowywanie projektu uchwały Rady Gminy w sprawie ustalenia bonifikaty przy sprzedaży nieruchomości,
  5. e) sporządzanie protokołów, uzgodnień lub rokowań zbycia lub nabycia nieruchomości,
  6. f) współpraca z kancelariami notarialnymi przy zawieraniu aktów notarialnych,

2) prowadzenie całości spraw dotyczących oddania nieruchomości gminnych w trwały zarząd, najem, dzierżawę ,użyczenie,

3) naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, udzielanie bonifikat;

4) wykonywanie prawa pierwokupu – sporządzanie projektu zarządzenia wójta w sprawie rezygnacji bądź korzystania przez gminę z prawa pierwokupu nieruchomości,

5) opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy Zamość w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi,

6) prowadzenie pełnej ewidencji nieruchomości gminnych,

7) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planu wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami,

8) prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji mienia w gminie,

9) sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań;

10) występowanie z wnioskiem  o założenie i wprowadzanie zmian w księgach wieczystych prowadzonych dla nieruchomości gminnych,

11) prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów stanowiących własność gminy a osobami fizycznymi i prawnymi,

12) prowadzenie postępowań w sprawach  rozgraniczeń nieruchomości,

13) występowanie do starosty z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne;

14) realizacja zapisów ustawy z dnia 4 marca 2010 r o infrastrukturze informacji przestrzennej, w odniesieniu do zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy;

15) prowadzenie spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę;

16) prowadzenie praw związanych z funkcjonowaniem wspólnot gruntowych. 

17)   Inne prace zlecone przez przełożonego.

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin na dobę (40 godzin tygodniowo)

2) praca w siedzibie  urzędu gminy,

3) praca w terenie

3) praca przy komputerze,

4) wyjazdy służbowe.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zamość, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i  stażu pracy,

2) list motywacyjny,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy

4) kwestionariusz osobowy,

5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

7 ) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych  oraz korzysta z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

9) klauzula informacyjna dla kandydata,

10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej                       i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z  podanym adresem zwrotnym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość pok. 1 lub drogą pocztową na adres:  Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość

-  z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika   ds. gospodarki nieruchomościami  w wydziale  Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska ” w  terminie do dnia 2 lutego 2021r..  do godz. 15.30 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

  1. Inne informacje:

- Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

- Osoby, które spełnią wymagania formalne  określone w  ogłoszeniu  i zakwalifikują się do dalszego postępowania,  będą informowane telefonicznie bądź pisemnie o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana  oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

 - Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.

- Informacje związane z procedurą  naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem  (84) 639-29-59 w. 51

- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Zamość

 

________________________________________________________________

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

  1. Imię (imiona) i nazwisko ........................................................................................................

 

  1. Data urodzenia ........................................................................................................................

 

  1. Dane kontaktowe......................................................................................................................

(wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)

 

  1. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)

.........................................................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

.........................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

 (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

 

  1. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym sku)

.........................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)

 

  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)

.........................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 

  1. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych

.........................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

 

 

 

.........................................                                                        ..........................................................................    
 (miejscowość i data)                                                         (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)   

 

 

 

 

Klauzula informacyjna

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administartor .
Dodano do BIP dnia: 2021-01-18 12:41:36