Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówZamość, dnia 09 lutego 2021r.
Informacja
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
- Stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki nieruchomościami
- W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia nie została wybrana żadna kandydatura.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru.
W ocenie Komisji kandydaci, którzy przystąpili do naboru nie spełnili wszystkich oczekiwań do prawidłowego realizowania zadań na ww. stanowisku pracy.
Wójt Gminy Zamość
Ryszard Gliwiński
______________________________________________________________
LISTA KANDYDATÓW
spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji złożonych ofert do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowano:
- Panią Justynę Bodys zam. Zamość
- Panią Martę Korszla zam. Krasnystaw
- Pana Roberta Wąsiewicz zam. Zamość
- osoby spełniły wymagania określone w ogłoszeniu.
Zamość, dnia 03 lutego 2021r.
Wójt
Ryszard Gliwiński
____________________________________________________________________
WÓJT GMINY ZAMOŚĆ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I OCHRONY ŚRODOWISKA Urzędu Gminy Zamość
- Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
- Określenie stanowiska pracy
Stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami
- Wymagania związane ze stanowiskiem:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ),
2) wykształcenie wyższe,
3) roczny staż pracy w administracji samorządowej,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) wymagana wiedza z zakresu:
a)znajomości zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów prawa z nim związanych oraz przepisów prawa związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy, w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego
- ustawa o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- b) umiejętności czytania map i orientacji w terenie.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, Word, Exel,, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, korzystania z informacji dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez gminę Zamość i powiat Zamojski związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy,
3) wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność,
kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętność pracy
w zespole, rzeczowość, komunikatywność,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, nabyciem, oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, uchwały Rady w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata, a w szczególności:
- a) zlecanie biegłym dokonywania wycen nieruchomości,
- b) podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach zbycia nieruchomości,
- c) przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości,
- d) opracowywanie projektu uchwały Rady Gminy w sprawie ustalenia bonifikaty przy sprzedaży nieruchomości,
- e) sporządzanie protokołów, uzgodnień lub rokowań zbycia lub nabycia nieruchomości,
- f) współpraca z kancelariami notarialnymi przy zawieraniu aktów notarialnych,
2) prowadzenie całości spraw dotyczących oddania nieruchomości gminnych w trwały zarząd, najem, dzierżawę ,użyczenie,
3) naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, udzielanie bonifikat;
4) wykonywanie prawa pierwokupu – sporządzanie projektu zarządzenia wójta w sprawie rezygnacji bądź korzystania przez gminę z prawa pierwokupu nieruchomości,
5) opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy Zamość w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi,
6) prowadzenie pełnej ewidencji nieruchomości gminnych,
7) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planu wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami,
8) prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji mienia w gminie,
9) sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań;
10) występowanie z wnioskiem o założenie i wprowadzanie zmian w księgach wieczystych prowadzonych dla nieruchomości gminnych,
11) prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów stanowiących własność gminy a osobami fizycznymi i prawnymi,
12) prowadzenie postępowań w sprawach rozgraniczeń nieruchomości,
13) występowanie do starosty z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne;
14) realizacja zapisów ustawy z dnia 4 marca 2010 r o infrastrukturze informacji przestrzennej, w odniesieniu do zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy;
15) prowadzenie spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę;
16) prowadzenie praw związanych z funkcjonowaniem wspólnot gruntowych.
17) Inne prace zlecone przez przełożonego.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin na dobę (40 godzin tygodniowo)
2) praca w siedzibie urzędu gminy,
3) praca w terenie
3) praca przy komputerze,
4) wyjazdy służbowe.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zamość, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i stażu pracy,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
4) kwestionariusz osobowy,
5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
7 ) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) klauzula informacyjna dla kandydata,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość pok. 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
- z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika ds. gospodarki nieruchomościami w wydziale Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska ” w terminie do dnia 2 lutego 2021r.. do godz. 15.30 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
- Inne informacje:
- Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie bądź pisemnie o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
- Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem (84) 639-29-59 w. 51
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Zamość
________________________________________________________________
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
- Imię (imiona) i nazwisko ........................................................................................................
- Data urodzenia ........................................................................................................................
- Dane kontaktowe......................................................................................................................
(wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)
- Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
.........................................................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
- Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym sku)
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)
- Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
.........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
- Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
......................................... ..........................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Dodano do BIP dnia: 2021-01-18 12:41:36