Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Zamość

Logo - Urząd Gminy Zamość

Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zamość w 2021 roku

Data ogłoszenia
2020-12-31
Termin składania ofert
2021-01-15 12:00
Treść

Zamość, 18.01.2021 r.

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Informuję, że w ramach zaproszenia nr SAO.2630.2.2020 z dnia 31.12.2020 r. dotyczącego „Świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zamość w 2021 r.” wpłynęła 1 oferta.

 

1. W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa

2. Postępowanie zostało zakończone wyborem następującego Wykonawcy:

 

POCZTA POLSKA S.A.

ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa

 

Uzasadnienie:

Wybrany Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz złożył ofertę zgodną z wymogami wskazanymi w zapytaniu ofertowym.

 

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Oferowana cena

Liczba uzyskanych punktów

1

POCZTA POLSKA S.A.

ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa

120 648,10 zł

100 pkt

 

 

 

W Ó J T

Ryszard Gliwiński

 

 

________________________________________________________

                       Zamość, 11.01.2021 r.

 

W związku z pytaniami, które w dniu 07.01.2021 r. wpłynęły do Urzędu Gminy Zamość dot. zapytania ofertowego na „Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zamość w 2021 r.” Zamawiający udziela odpowiedzi:

PYTANIE NR 1:

Zamawiający w Załączniku Nr 4 do zapytania ofertowego - projekt umowy, w § 1 ust. 1 określa charakterystykę przesyłek listowych, które rozumie pod pojęciem gabaryt A oraz gabaryt B.

Od 1 kwietnia 2019r. obowiązuje nowy cennik usług powszechnych zatwierdzony przez Prezesa Komunikacji Elektronicznej, do stosowania którego wobec swoich klientów, Wykonawca jako operator wyznaczony jest zobowiązany.

W aktualnym cenniku zrezygnowano z gabarytów A i B i wprowadzono nowe formaty dla przesyłek listowych w obrocie krajowym: S, M, L.

W związku z powyższym Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z prośbą o dostosowanie zapisów ust. 1 w § 1 do nowego sposobu określania rozmiaru przesyłek listowych w obrocie krajowym tj. na S, M, L.

 

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na dostosowanie zapisów w §1 ust. 1 projektu umowy do nowego sposobu określania rozmiaru przesyłek listowych w obrocie krajowym.

 

PYTANIE NR 2:

Wykonawca wnosi o modyfikację numeracji ustępów w § 2 w Załączniku Nr 4 do zapytania ofertowego - projekt umowy.

 

Odpowiedź:

W związku z ponowną weryfikacją dokumentacji zamówienia Zamawiający stwierdza ich prawidłowość i nie wprowadza zmian.

 

PYTANIE NR 3:

Wykonawca wnosi do Zamawiającego o modyfikację treści § 4 w Załączniku Nr 4 - projekt umowy, na brzmienie:

Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana;

  1.  

w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,

    2.

cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa UKE zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe mogą ulec zmianie, w tym wypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu na piśmie nowy formularz cenowy.

 

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację treści w §4 w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego – projekt umowy.

 

PYTANIE NR 4:

Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z pytaniem, czy w przypadku wyboru jego oferty Zamawiający dopuści zamieszczenie w umowie zapisu o poniższej treści:

1. Administratorem danych osobowych osób uprawnionych do zawarcia Umowy jest Poczta Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa.

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych: Inspektor ochrony danych Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, adres e-mail: inspektorodo@poczta-polska.pl.

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Umowy, a także - w zakresie prawnie usprawiedliwionego interesu administratora - w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z umowy, na podstawie odpowiednio art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

4. Dane osobowe będą przechowywane na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej i mogą być przekazane - na podstawie standardowych klauzul ochrony danych - do państwa trzeciego w związku z korzystaniem przez administratora z rozwiązań chmurowych dostarczanych przez firmę Microsoft. Stosowane przez Microsoft standardowe klauzule umowne zgodne z wzorcami zatwierdzonymi przez Komisję Europejską, dostępne są pod adresem: https://www.microsoft.com/en-us/licensinq/product-licensinq/products.aspx w części Online Services Terms (OST).

5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Pocztą Polską S.A. na podstawie zawartych umów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń z Umowy.

8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia i wykonywania Umowy.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonywania Umowy.”

 

Odpowiedź:

W przypadku wyboru oferty Wykonawcy Zamawiający dopuści zamieszczenie w umowie zapisu o powyższej treści.

 

PYTANIE NR 5:

W celu przygotowania rzetelnej oferty Wykonawca wnosi do Zamawiającego o przesunięcie terminu składania ofert do 15.01.2021 r.

 

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na przesunięcie terminu składania ofert:

Termin składania ofert po zmianie: 15-01-2021 r. godz. 12:00

Termin otwarcia ofert po zmianie: 15-01-2021 r. godz. 12:15

 

 

Wójt Gminy Zamość

Ryszard Gliwiński

 


_____________________________________________________________________________________

Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert ulega zmianie:

 

Termin składania ofert po zmianie: 15-01-2021 r. godz. 12:00

Termin otwarcia ofert po zmianie: 15-01-2021 r. godz. 12:15

 

____________________________________________________

 

Zamość, 31.12.2020 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zamość w 2021 roku”

 

 

I. Zamawiający:

Gmina Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, tel./fax 84 639 23 64, 84 639 10 87 e-mail: gmina @zamosc.org.pl

 

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz.1843 z późn. zm.) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zarządzenie nr 81/19 Wójta Gminy Zamość z dnia 6 maja 2019 r.)

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, które będzie realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

 

IV. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.

V. Warunki udziału w postępowaniu:

1.Wykonawca powinien wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawa pocztowego uprawniający do prowadzenia działalności pocztowej.

2.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi objętej zamówieniem przy udziale podwykonawców na podstawie umowy zawartej w formie pisemnej, o której mowa w art. 35 ust. 1 Prawa pocztowego.

3.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia takiej umowy wraz z ofertą Zamawiającemu

4.Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której na opakowaniu przesyłek (na kopercie i stronie adresowej przesyłek) nadawanych przez Zamawiającego i na dowodzie nadania przesyłek Zamawiającego oraz na zwrotnym potwierdzeniu odbioru były inne dane niż dane Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zamieszczania danych adresowych innego podmiotu nadającego w imieniu i na rzecz Zamawiającego.

5.Zamawiający nie przewiduje możliwości wyłączenia części przesyłek z postępowania.

VI. Oferty częściowe.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

VII. Dokumenty, jakie powinien złożyć Wykonawca:

1. Formularz cenowy - zał. nr 2.

2. Formularz ofertowy - zał nr 3.

3. Aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe uprawniający do prowadzenia działalności pocztowej.

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Umowę/y o podwykonawstwo potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Ofertę należy sporządzić według formularza cenowego stanowiący zał. nr 2 do niniejszego zapytania.

2. W ofercie należy podać cenę za cały przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Wypełnić formularz ofertowy stanowiący zał. nr 3 niniejszego zapytania.

4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

5. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w języku polskim.

6. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Do oferty powinny być dołączone pełnomocnictwa.

7. Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów opisanych w punkcie VII niniejszego zapytania.

8. W przypadku, gdy załącznikiem oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem i podpisana przez osobę upoważnioną.

9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:

Oferta na realizację zamówienia polegającego na „Świadczeniu usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zamość w 2021 r.”

Nie otwierać przed 11.01.2021 r. godz. 12:15

 

IX. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć osobiście bądź za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty) w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość, pok. nr 1 do dnia 11.01.2021 r. do godz. 12:00 na adres: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość.

 

X. Wybór oferty:

1.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryterium: cena-100%.

2. Przy dokonywaniu oceny ofert będzie zastosowany następujący wzór:

 

najniższa cena spośród złożonych ofert

Liczba punktów= ....................................................................... x 100

cena badanej oferty

3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową tj. uzyskania największej liczby punktów.

4. Zamawiający nie będzie oceniał ofert jeżeli:

a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

b) zostanie złożona po terminie składania ofert,

c) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

d) będzie niekompletna.

 

 

XI. Rozstrzygnięcie postępowania i zawarcie umowy:

1. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11.01.2021 r. o godz. 12.15 w Biurze Obsługi Interesanta, pokój nr 1.

2. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania.

3. Umowa stanowiąca załącznik nr 4 niniejszego zapytania zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

XII. Osoba do kontaktu:

Monika Łazorczyk, tel. 84 639 23 64, 84 639 10 87 ; e-mail: mlazorczyk@zamosc.org.pl

 

Zatwierdził

Ryszard Gliwiński

Wójt Gminy Zamość

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: UGZamość Administratordodano do BIP dnia 31-12-2020 10:38:24