Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Zamość

Logo - Urząd Gminy Zamość

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gminy i Inwestycji
Data utworzenia
2022-01-12
Opis

                                     

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gminy i Inwestycji

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds inwestycji została wybrana:

Pani Katarzyna Turczyn zam. Zamość

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wybrany kandydat na ww. stanowisko spełnia wszystkie wymagania niezbędne  

określone w ogłoszeniu o naborze.

Kandydat posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i umiejętności do prawidłowego realizowania zadań na stanowisku objętym naborem.

 

Zamość, dnia 28 lutego 2022r. 

 

 

                                                                                               Wójt Gminy Zamość

                                                                                                 Ryszard Gliwiński

 

_____________________

LISTA KANDYDATÓW

 

spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gminy i Inwestycji ds. inwestycji.

 

Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji złożonych ofert do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowano:

 

Panią Katarzynę Turczyn zam. Zamość

 

osoba spełniła wymagania określone w ogłoszeniu.

 

 

Zamość, dnia 31 stycznia 2022r.

 

 

 

 

                                                                                                        Wójt

                                                                                                Ryszard Gliwiński

____________________________________

WÓJT GMINY ZAMOŚĆ

na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.)

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Gminy i Inwestycji

w Urzędzie Gminy Zamość

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość

2. Określenie stanowiska pracy:

Podinspektor ds. inwestycji  w Wydziale Rozwoju Gminy i Inwestycji

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: wyższe na kierunku: budownictwo, drogownictwo
  2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
  7. biegła umiejętność obsługi komputera,
  8. znajomość przepisów związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy a w szczególności: ustawy prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i przepisów prawa z nim związanych a w szczególności:; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej; ustawy o finansach publicznych
  2. wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego uczenia się, samodzielność działania, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,

4. Warunki pracy oferowane kandydatom:

a) wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 tygodniowo,

b) stanowisko: Podinspektor,

c) miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Zamość,

d) wyjazdy służbowe

e) praca przy komputerze

5. Zakres obowiązków na stanowisku:

  • przygotowywanie planów i programów inwestycyjnych,
  • przygotowywanie i realizacja inwestycji ujętych w budżecie gminy.
  • weryfikacja dokumentacji projektowo -wykonawczej,
  • prowadzenie wszelkich postępowań formalno - prawnych w celu uzyskania pozwoleń na budowę i wszelkich innych uzgodnień dotyczących inwestycji przed przystąpieniem do realizacji inwestycji,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczania inwestycji,
  • prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, rozliczeniem materiałowym
    i finansowym inwestycji gminnych,
  • opracowanie umów niezbędnych do przygotowania realizacji i rozliczenia inwestycji,
  • współpraca z wydziałami Urzędu Gminy Zamość, jednostkami organizacyjnymi Gminy Zamość oraz Radami Sołeckimi i przedstawicielami wiejskich społeczności w procesie przygotowania i realizacji inwestycji,
  • opracowywanie ankiet, informacji, sprawozdań na potrzeby Urzędu Gminy Zamość oraz innych jednostek,

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i  stażu pracy -opatrzony numerem telefonu kontaktowego i e-mailem;
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • klauzula informacyjna dla kandydata (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, (załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy) w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.

Inne informacje:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Zamościu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
  2. Procedurę naboru przeprowadza się dwuetapowo:

a) w I etapie – Komisja Egzaminacyjna ustala spełnienie warunków określonych w ogłoszeniu o naborze, oraz podejmuje decyzję o dopuszczeniu kandydata do dalszego udziału w W dalszym postępowaniu nie uwzględnia się ofert niespełniających wymagań formalnych;

b) w II etapie - przeprowadza się pisemne testy z wiedzy ogólnej i specjalistycznej wymaganej na danym stanowisku (test wielokrotnego wyboru zawierający maksymalnie 30 pytań i 2 zadania opisowe) oraz rozmowy

       3. O miejscu i terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych wybrany kandydat zostanie poinformowany telefonicznie lub wiadomością e-mail. Kandydaci proszeni są o przybycie w wyznaczonym terminie wraz z dokumentem tożsamości.

      4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

a) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Gminy
i Inwestycji "
w terminie do dnia 27.01.2022 r. do godz. 15.30 w Urzędzie Gminy
w Zamościu, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, Biuro Obsługi Interesanta lub za pośrednictwem poczty.

b) Uwaga! Decyduje data faktycznego wpływu dokumentów do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

     5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Zamościu, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość.

Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem tel. (84) 639 29 59 w. 46, osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.

_________________________________

 

Załączniki
docx pobrano: 74 razy
doc pobrano: 43 razy
docx pobrano: 65 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administartor .
Dodano do BIP dnia: 2022-01-12 13:09:03